Strony

piątek, 3 marca 2017

Spring is just around the corner !


Czyżby to już marzec ! 
Nareszcie w powietrzu czuć już naszą upragnioną wiosnę. 

Aby skrócić oczekiwanie na pierwsze wiosenne kwiaty, 
zrobiłam kilka eksplodujących pudełek, które to eksplodują kolorami i kwieciem.
Takie słodkie wiosenne upominki na urodzinki :) 


W klatce umieściłam tealight na baterie. 
Taki prezent może posłużyć za lampionik, który umili nam jeszcze całkiem długie wieczory.






Drugie pudełko w podobnym stylu, tylko troszkę inne detale.




Jak z okazji urodzin to nie powinno zabraknąć tortu ze świeczkami.
Z powodów technicznych na torcie niestety tylko jedna symboliczna świeczka ;)








No i ostatnie, też z klatką ale przesłodzone do granic możliwości. 
Turkusowo różowe, a co jak latka mijają to niech chociaż słodko będzie. 




Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Pozdrawiam już wiosennie Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Cat-arzyna





22 komentarze:

  1. Kasiu, przepiekne prace, tez lubie te tea light na baterie i wykorzystujemy je na rozne projekty, ktore dzieci robia do szkoly:) Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak raczej papier i świeca to niezbyt bezpieczny duet i tu idealnie sprawdzają się te na baterie.
      Dziękuję za odwiedzinki i Tobie Kamillko również miłego weekendu życzę :)

      Usuń
  2. Niesamowite! I jakie piękne - jak zawsze wykonane po mistrzowsku! :)))
    Ciepełko wysyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za doping i ciepełko :)
      Promyki słońca dla Ciebie do ciepełka dosyłam :)))

      Usuń
  3. Urocze. No i jak zawsze perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam wiosennie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Może nie tak perfekcyjnie jakbym chciała , ale praca ręczna nie musi być perfekcyjna, ma być po prostu ładna. Serdeczności !:)))

      Usuń
  4. Co za słodziaki:)
    Pozdrawiam Kasiu:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobinę słodyczy aby zima szybciej puściła. Dziękuję i ściskam mocno :))

      Usuń
  5. Pięknie. Twoje prace są stylowe, romantyczne i takie subtelne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pięknych przymiotników, dziękuję ślicznie za te komplementy :)
      Serdeczności :)))

      Usuń
  6. Wkradam się do Ciebie i turkusowy słodziak jest mój😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jakiś łasuch już Ciebie Holly ubiegł:) Dziękuję za odwiedziny Kochana, buziaki :)))

      Usuń
  7. Wspaniałe te pudełeczka. Kolorek i forma zawsze mnie tym zachwycasz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Katarzynko moja słodka:)))te pudełka są bosskie:))jak zwykle jetem dla Twoich wytworków mega zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Your boxes are amazing. You make the most beautiful things
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zauroczona tymi cudenkami.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne sa , piękna niespodzianka w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is simply amazing! In love with everything you do!
    Hugs from Serbia
    Mariana

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, uwielbiam te Twoje "papierki" i niezmiennie podziwiam. Zwłaszcza, że ja na takie rzeczy jakoś cierpliwości nie mam, a i talentu żadnego :) Tym razem też pięknie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń