Strony

wtorek, 7 lutego 2017

Bee Royal



Obiecywałam, że będzie filcowanie 
ale moje filcowe wytworki muszą jeszcze poczekać na kolejny wpis.

Dziś mebel we francuskim stylu, 
przynajmniej takie było moje zamierzenie gdy nadawałam mu nowe szaty. 
Nic nowego, znacie mnie, 
kolor szary, pszczółki w koronie i francuskie klimaty 
to coś co Cat-arzynka lubi najbardziej :) 
Zresztą co tu pisać, oceńcie sami jak wyszło.











Serdecznie pozdrawiam i 
" Bee Royal and Happy "

 ♕
 Cat-arzyna 






30 komentarzy:

  1. No ja się zakochałam w tym mebelku! Jest wspaniały! I oczywiście oprawę ma taką magiczną, że tylko dodaj to uroku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały mebel ale co się dziwić skoro potrafisz wyczarować z najgorszego kawałka drewna a nawet plastiku ( kosz :-)) cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko Ty jesteś jak pszczółka w koronie! Pracowita Królowa metamorfoz wszelakich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być prawdziwą damką aby prawić takie piękne wyrafinowane komplementy. Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  4. Kasiu co tu oceniać...przecież wiadomo,że cuda tworzysz z mebli i nie tylko....Wszystko co wpadnie w Twoje twórcze rączki...zamienia się w skarby jedyne takie...nie powtarzalne.... :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo jak zawsze, a świeczniki najcudniejsze :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło królewsko. Podziwiam nie tylko mebelek, ale i cudne świeczniki. Niby każdy z innej bajki, a Ty potrafiłaś im nadać spójny charakter. Twoje dekoracje są takie wysmakowane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze wzdycham i uśmiecham się do Twoich prac...detale bardzo ważne...
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło nieziemsko, jak zwykle :) Jesteś nr 1, bez wątpienia :) Dajesz nam natchnienie i inspirujesz setki wariatek pozytywnie zakręconych. Czy Ty o tym, Kasiu Wiesz???? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło cudnie, jak zawsze:)
    Pozdrawiam serdecznie i z uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna! I jak zawsze aranżacja powala! :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mam zajawkę na świeczniczki. Twoje boskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny mebel:)))uwielbiam ten Twój styl:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. To, co robisz jest niesamowite! :)Przepięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój styl jest jedyny w swoim rodzaju....Super aranżacja i wykonanie. Kasiu mam pytanie czy dekory robisz sama czy kupujesz ? Korona mnie zauroczyła....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję i robię sama. Nie mogłam znaleźć gotowej formy na koronę tej wielkości, mniejsze bez problemu, więc gdy udało mi się upolować lusterko z takim ornamentem w sklepie z używanymi rzeczami to nie pozostało mi nic innego jak tako formę odcisnąć. Robię formy sama gdy tylko wpadną w moje ręce ciekawe kształty, bo nigdy nie wiadomo do jakich projektów w przyszłości mogą się przydać.
      Dziękuję Ulencja i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Miałam zapytać dokładnie o to samo, ale widzę, że jest już satysfakcjonująca mnie w pełni odpowiedź :D Dziękuję Ulecjo i Cat-arzyno!

      Usuń
  15. mnie się jak zwykle podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś mistrzynią!!!! Nie znajduję lepszych słów!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh Cat!!!! Przepięknie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło znowu zajrzeć do Ciebie Kasiu, jak zwykle cudnie, klimatycznie i konsekwentnie :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne wnetrza. Chcialabym zapytac co to za roslina pod aniolkiem pod szklana kopula? Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I adore your work. Please tell me where you got the crown and bee mold. Everything is so lovely.

    OdpowiedzUsuń