Strony

piątek, 2 sierpnia 2013

French country style

Witam :) 
Obiecałam pokazać moje letnie sukienki , ze względu na pogodę która popsuła się trochę , 
musiałam zaplanowaną sesje przełożyć .
 Może w sobotę albo w niedzielę można będzie wybrać się w plener i porobić jakieś zdjęcia ,
 bo mam nadzieję że ten deszcz to tylko chwilowe podlewanie roślinności 
i piękna,słoneczna pogoda jeszcze do nas wróci . 

Tymczasem pomalowałam kolejny mebel . 
Zaczynam się zastanawiać co dalej będzie z moimi meblowymi aranżacjami . 
Nie znaczy to, że brakuję mi pomysłów , tylko rzeczy które te aranżację tworzą .
Nie posiadam sklepu z akcesoriami do urządzania wnętrz 
a moje zasoby przedmiotów zaczynają się wyczerpywać . 
Wiadomo, coś tam , od czasu do czasu nowego kupuję, jak każdy , 
ale moje potrzeby są zdecydowanie większe . Nie chcę się ograniczać do pokazywania samego mebla , bo tworzenie otoczenia wokół sprawia mi w tym wszystkim największą przyjemność . 

Do dzisiejszej aranżacji jeszcze coś tam wygrzebałam , chociaż rano zastanawiałam się jak ten mebel wam pokazać i jakich rzeczy użyję , ale gdy zaczęłam to przedmioty same się znalazły.
Krzaczek lawendy , stary fotel bujany który dostałam od znajomej , jabłuszka , mleko , jakiś kosz wiklinowy i zrobił się letnio sielski klimat we francusko wiejskim stylu . 
Przynajmniej ja mam takie odczucia gdy patrzę na zdjęcia.
Oceńcie sami .














Teraz zmykam bo domek trzeba posprzątać 
aby weekend spędzić tylko na przyjemnościach. 

Udanego weekendu i do miłego :) 

Cat-arzyna



63 komentarze:

  1. Ech Ty kokietko!:)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokietko ! ?:) ... kokietko, kobietko wszystko jedno dziękuję za komplement :)
      Cudownego weekendu życzę !

      Usuń
  2. Tak pięknie wszystko pokazujesz,że choćbyś wkoło przestawiała te same przedmioty, mogłabym patrzeć na to, podziwiając za każdym razem od nowa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym pokazywać wciąż nowe przedmioty ale niestety nie da się więc przestawiam :) Dziękuję kochana za miłe słowa .
      Uściski

      Usuń
  3. Mebelek, przyzwyczaiłam się do Twoich pięknych i klimatycznych cudeniek ale butelka z dziobkiem i krową totalnie mnie zauroczyła.Aranżacje jak zawsze świetne.Przesyłam Ci trochę ciepełka i słoneczka, mamy piękne lato w tym roku, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie,cudownie, cudownie jak nie wiele trzeba zeby nadac tak wspanialy efekt, choc i bez tych drobiazgow Twoje dziela sa naj, naj, naj :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta komoda... Cała aranżacja faktycznie tworzy niezwykły sielski klimat i mnie też się kojarzy z Francją z moich snów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. .... ja chcę mieć tak w domuuuu....
    cudnie to pokazałaś i wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez wątpienia,mebel to jedno,a aranżacja to dopełnienie,Z pewnością to co nas oczarowuje to nie tylko piękne meble,ale przede wszystkim urzekający klimat,który potrafisz wyaranżować,Jesteś mistrzynią!Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, tak usiąść w takim fotelu i się zapomnieć. Uwielbiam Twoje meble, ten klimat. Dla mnie rewelacyjne aranżacje wnętrz robisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak sam mebel to brak Ciebie , to tak jak byś pokazała złożoną sukienkę ;-)
    Uściski i abyś jutro miała słoneczny dzień - kisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne porównanie :) Dziękuję i miłego weekendu życzę !

      Usuń
  10. Aranżacja bardzo fajna:)
    Super butelka na mleko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach pięknie !!!!! Sielsko, wiejsko i anielsko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. na Twoje mebelki mogę patrzeć i patrzeć a już sposób w jaki nam je na zdjęciach prezentujesz za każdym razem zachwyca mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne mebelki, komodą przepiękna, ale ciekawi mnie ten parawan za nią :), no i oczywiście krzesło też wygląda super. Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Twój każdy szczegół. Wszystko tworzy Twój własny, niepowtarzalny klimat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne to zestawienie kolorów. Taki dziecinny róż przy tej szarości nabiera klasy.

    OdpowiedzUsuń
  16. This is just beautiful. I simply love that cabinet.

    Have a great weekend

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekne sa te twoje aranzacje:) cudowne zdjcia, zycze milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadę autobusem z sainsburego z zakupów i delektuje się Twoimi zdjęciami ;) w Londynie już się poprawiło i weekend zapowiada się slonecznie mam nadzieje ze u Ciebie jest tak samo i zrobisz sesje z sukienkami. :) pozdrawiam Cię serdecznie Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie ,że to jeszcze nie koniec prawdziwego lata w Anglii . Posprzątane , zakupy jadą , pozostaje mi tylko życzyć ci Agnieszko cudownego słonecznego weekendu . Dzięki za odwiedziny , buziaki :)

      Usuń
  19. Wino wypite to dzisiaj mleko Kasiu nam serwujesz;)?(hi Hi)piekna komoda napatrzec sie nie moge:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,haha:) No tak , dziś mleczko :) Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  20. A mnie się wydaje, że Ty masz tych dodatków mnóstwo! Twoje meble są dekoracyjne same w sobie :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Je to krása, neviem od toho oči odthrnúť :-)
    Jana

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochanienka, to jest zdecydowanie moj klimat :-) Chce tam byc hihi na tym fotelu siasc i zostac :-):-) Bossssskie przez duze B :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja uwielbiam te twoje mebelki, oj uwielbiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny mebel jeszcze lepsza aranżacja.
    Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny klimat, chętnie przysiadłabym na fotelu i pogapiła się na to wszystko z bliska.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  26. cudeńko wyszło ... i zdjecia rewelacyjne .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie. Aranżacja bardzo jest potrzebna, bo zawsze podpowiada, co z danym mebelkiem począć dalej, jakby ktoś jednak nie wiedział;) No i sprawia, że chce się go posiadać. Dopełnia mebel, a nie przysłania go. Podoba mi się jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. This country style is beautiful.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu co ja mogę powiedzieć! Każdy Twój kolejny twór jest przecudowny!!! Wzdycham i wzdycham i nie wiem jak ja sobie poradzę z moimi dwoma komódkami, które kupiłam do sypialni ... czekają aż się zbiorę ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twoje aranżacje w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna aranżacja. Komódka zachwycająca. Idealna na śniadanko we francuskim stylu:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli Tobie brakuje przedmiotów do tworzenia aranżacji to jesteś mistrzynią tworzenia "coś z niczego". Komoda piękna, cudna aranżacja, uroczy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  33. you have such an eye for beauty and your photos are Always most stunning.
    have a nice sunday!
    rita

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu, fantastycznie to wszystko wygląda. Zakochałam się w tej komodzie. Uwielbiam taką kolorystykę, a i wzory dobrane idealnie. Jak ja bym taką chciała mieć...może kiedyś :) Uściski ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cat, kochana, cudownie!!! Przepięknie!!!! a mebelek jest przepiękny. Takiej komody właśnie szukam. Możesz mi na priva napisać jaki jest koszt takiego cacka? Tylko pewnie kurier będzie strasznie drogi:(

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiula masz głowę pełną pomysłów i wyjątkowy dar do pięknych aranżacji ,więc uważam ,że nie powinnaś się martwić !!
    Mebelek jak zwykle przepiękny :)

    Pozdrawiam i buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzbanek z czerwonymi paskami cu-do-wny!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestes mistrzynia araznzacji :)

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń
  39. It all looks just beautiful! I just love that chest. You did such a great job on it, too!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ty jesteś niesamowita !!!!!!Wszystko tak pięknie dobrane -oj tylko pozostało powzdychać .....A te Twoje wszystkie tekstylia -Bajka .Pozdrawiam ciepło .

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne to wszystko...Twoja glowa jest skarbnica pomyslow i musze przyznac, ze na pewno kilka skradne. Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny mebel! a ta butelka! genialna z tą krówką.Jak robisz grafikę na mebelku? Jeżeli to nie tajemnica? Bo chyba nie modge podge?

    OdpowiedzUsuń
  43. cudny ten mebel- ja jestem własnie przed zrobieniem sobie kuchni w moim nowym- starym domu i szukam inspiracji i własnie pomyśłałam o czymś w tym stylu, tylko czy cała kuchnia w takich meblach to aby nie przesada????

    OdpowiedzUsuń
  44. Zasięgnęłam inspiracji :-) a butelka na mleko super!
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  45. ale ślicznie! no ni emogę po raz nie wiem już który wzdycham nad zdjęciami i tymi wnętrzami, kącikami, suto przyozdobionymi różnymi dekoracjami:) wspaniale!
    uściski Catarzynko

    OdpowiedzUsuń
  46. Ach nie mogę się napatrzyć - mogłabym wlepiać oczy w każde zdjęcie godzinami - Twoje aranżacje mnie zachwycają - i nawet możesz cały czas kłaść to samo - wszystko co masz jest takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ye your creations looks like French ! I can say that because I'm French and living in Paris ! Your pictures are wonderful.
    Xoxo from PARIS

    Joëlle

    OdpowiedzUsuń