Strony

poniedziałek, 22 lipca 2013

„ Zwykłe - niezwykłe "

Musicie mi wybaczyć monotematyczność,ale nic na to nie poradzę że uwielbiam monogramy . 
Dziś kolejna dawka aplikacji z haftowanymi monogramami .
Ozdobiłam nimi ręczniki i abażur .


Aby zwykle białe ręczniki stały się bardziej niezwykłe wystarczy tylko doszyć falbankę , 
pasek  szarego naturalnego lnu i aplikacje z monogramem . 




Abażur z monogramem  też wygląda bardziej wyjątkowo , prawda ?




Pięknych letnich słonecznych dni !
Pa!

Cat-arzyna

62 komentarze:

  1. nie ma nic do wybaczenia, Cat-arzyno!
    Twoje aranzacje sa piekne, a piekna nigdy dosc :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rozumiem że nie zanudzam :)
      Bardzo mi miło , dziękuję i pozdrawiam :))

      Usuń
  2. I dobrze, nie przestawaj tworzyć monogramy, częstotliwość ich pokazywania nigdy nie będzie monotematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. robisz przepiękne rzeczy, nie przepraszaj, rób dalej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNE POMYSŁY Z TYMI MONOGRAMAMI:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Kasia, love the towel, beautiful! You should start selling on Etsy please! Hugs Sharon x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe, soon .
      Thank you very much Sharon !
      Hugs :)

      Usuń
  6. Cudowne hafty !!!!
    Piękne ręczniki i abażur :) Zawsze z niecierpliwością czekam na nowe cudeńka u Ciebie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł z tymi ręcznikami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bautiful and love your flowers,what is it?
    Have a nice day!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is Buddleia „Reve de Papillon”
      Thank you and have a nice week too :)

      Usuń
  9. Masz rację z ozdobą ręczników,są super.Swoje również ozdobiłam w podobny sposób z nadzieją ,że zimą wyhaftuję monogram.Przesyłam słoneczne buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie, nabrały szlachetności i są tak bardzo romantyczne , cudaaaa, ale powiedz proszę co to za kwiecie sfotografowałas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty są z krzewu „Budleja Dawida „ Ładny tylko mszyce bardzo go lubią .
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. U Ciebie mogę oglądać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuję się super, moją uwagę przyciągnęły również te piękne lustereczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawda,prawda! Falbaneczka i od razu jest piękniej:)
    A powiedz mi, czy taka wstawka lniana nie skurczy się przy praniu ręcznika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Len wcześniej uprałam na 60 stopni , tyle ile miał się skurczyć to się skurczył i wydaje mi się że przy kolejnych praniach już nie powinien :)
      Uściski

      Usuń
  14. Kochana mnie monogramy też pociągają, ale popełniam czasami tylko xxx.
    Twoje cudne !!!
    Ręcznik z tradycyjnego codziennego przedmiotu stał się dzełem sztuki !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Quotes and sings (and of course monograms) are my passion. Tych nigdy dość. Renata

    OdpowiedzUsuń
  16. WITAJ,ALE PIĘKNIE U CIEBIE.RĘCZNIK JEST CUDOWNY.POZDRAWIAM JOLA

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności. Wciaż podziwiam gust, talent i precyzję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają wszystkie rzeczy ozdobione przez Ciebie monogramami... to i niech będzie monotematycznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna piękna praca:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę na to patrzeć odkąd popsuła mi się hafciarka... :-(

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu śliczna aranżacja...wygląda na to,że u Ciebie zakwitł już Motyli Kwiat (Budleja Dawida), u mnie jeszcze nie... :) pozdrawiam lipcowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakwitł i jakoś w tym roku ładnie wygląda nie ma mszyc i pożółkłych liści :)
      Dziękuję i pozdrawiam (jeszcze )słonecznie :)

      Usuń
  22. Z takim cudami nasz domek na kółkach nabralby klimatu... cudne!

    OdpowiedzUsuń
  23. So beautiful. Just love your blog.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  24. I've been admiring your blog for a few days now. I went all the way back to when you started!
    These monograms are beautiful! Do you sell them? Do you sell on Etsy? Please let me know.
    Would love to purchase a towel or lampshade with "L". I live in the USA.

    Regards,
    Linda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunately, I do not sell on Etsy . Maybe soon :)
      Thank you and best wishes:))

      Usuń
  25. Kasiu:) Niezmiennie podziwiam Twoje prace:) Są przepiękne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękne ...jestem oczarowana. Cudowności!
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te twoje prace! I co z tego, że monotematyczne?
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mogę oglądać Twoje prace codziennie. Piękne. pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś prawdziwą mistrzynią w dodatkach zawsze są piękne

    OdpowiedzUsuń
  30. One sa po prostu piękne !
    słonecznych dni!

    OdpowiedzUsuń
  31. Te ręczniki wyglądają fantastycznie! Zainspirowałaś mnie. Muszę koniecznie sobie takie wyczarować :). Oczywiście monogramów robić nie umiem i pewnie się nie nauczę, ale już ta falbanka i ten pasek lnu wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasiu,
    czy mona liczyc na jakiegos tutka?

    Jak wykonac takie monogramy?
    Piekne sa.
    Serdecznosci,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu monogramy wykonałam za pomocą mojej hafciarki .

      Usuń
  33. Nie chcę powielać poprzednich komentarzy- jesli powiem,że piękne, zanudzę Cie, chyba że chcesz tak być zanudzana...
    Podoba mi się w Tobie nie tylko kreatywnośc, ale perfekcja w dobieraniu detali, słowem aranżacje , które tworzysz są bardzo klimatyczne, zdjęcia piękne, kolaże dobrane...
    Artystka z Ciebie przez DUZE A:))
    Pozdrawiam i nie zapominaj o mnie...

    OdpowiedzUsuń
  34. Tkie właśnie mi się marzą:)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne monogramy! Spodobał mi się też Twój biały dzban z misą!

    OdpowiedzUsuń
  36. No wiesz co nawet tak nie mów.....Fotogramy są cudne....i bardzo dekoracyjne .....Jest jeden problem i to bardzo poważny, że nie są moje....:-):-):-):-)Cieplutkie caluski.....

    OdpowiedzUsuń
  37. To prawda, tam koronka tu tasiemka i proste rzeczy stają się atrakcyjne:) Twoja stylistyka wyważona i ujmująca.

    OdpowiedzUsuń
  38. Co za cuda, abażur prześliczny:) Mam nadzieję, że i ja kiedyś się dorobię takiego pięknego:)A,że nie umiem szyć, to jestem zdana na p. Basię, moją osobistą krawcową:) Gratuluję pomysłów, Jesteś wyjątkowa, a Twoje prace...NADZWYCZAJNE. A i duży plus za samodzielność! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam,
    Nominowałam Cię do wyróżnienia:)
    Zapraszam do siebie, po szczegóły.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Co tu dużo gadać, są śliczne.
    I nic nie szkodzi, że monotematycznie skoro tak pięknie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestes czarodziejką - każdy przedmiot w twoim domu kipi romamtycznoscią.

    OdpowiedzUsuń