Strony

środa, 27 lutego 2013

Kopciuszek

Witam :) 

Od trzech dni jest ciemno szaro i buro , zero słońca , 
 w związku z tym trudno zrobić ładne zdjęcia . 
Ale przemalowałam pewien drobiazg , 
z którym można podejść bliżej okna aby złapać choć odrobinę światła .


Oto ramka którą wczoraj kupiłam w sklepie z używanymi rzeczami .
Czekała na mnie w koszu z innymi przedmiotami , 
które nie za bardzo miały szansę na nowego właściciela. 
Takie wydawałoby się śmieci , ale i na śmieci czasami można spojrzeć łaskawszym okiem 
bo nigdy nie wiadomo czy zakurzona niepotrzebna nikomu lampa nie jest lampą Aladyna :) 

No to zerknęłam do tego koszyka i znalazłam coś takiego .


Ramkę z lusterkiem ...  no cóż , czy była urodziwa ?! 
Taki Kopciuszek któremu potrzebna tylko ładna sukienka aby wejść na salony . 
Pomyślałam że pobawię się , zostanę dobrą wróżką i dam biedactwu szansę :)


Nowa sukienka , troszkę złota , odpowiednie oświetlenie i ...
 ramka jak nowa , no może nie nowa ale bardziej stylowa :) 






Teraz gdy patrzę na ramkę to uśmiecham się ,
 fajnie być wróżką :)

Ha,ha,ha  właśnie wyszło słońce ! 
Niestety ja nie mam z tym nic wspólnego , 
choć dobrze by było móc czasami przemalować szare niebo na błękit :))) 

Błękitu nieba nad głowami wam życzę ...
może się spełni ?!

Pa !
Cat-arzyna

59 komentarzy:

  1. Zdolna z ciebie wróżka:)
    Rameckza wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas dziś wreszcie wyszło słonko ,od razu zrobiło się przyjemniej:))
    Rameczka dużo lepiej prezentuje się po Twoich przeróbkach:))
    dużo słońca:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ! Słońce to jest prawdziwa magia :)))
      Dziękuję !

      Usuń
  3. Bardzo oryginalna ramka, ale przyznam, że nie wypatrzyłabym jej chyba. Before była ochydna :) Super wyszło, naprawdę stylowa i w ogóle bardzi ciekawa konstrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jej brzydactwo zwróciło moją uwagę .
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. No tak, Wróżka... pasuje do Ciebie jak ulał..Cudna metamorfoza..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nie wiem gdzie kupić różdżkę to kupiłam pędzelek , czasami działa , hahaha :)
      Dziękuję kochana :)

      Usuń
  5. Rameczka śliczna
    Dużo słonka życzę :)
    Miloma

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak słów by określić to co widzę, cudo, cudeńko.....piękno w całej okazałości.Dobrze, że ta ramka trafiła w Twe zdolne rączki.Zapewne jest Ci bardzo wdzięczna za to, że z kopciuszka przemieniła się w piękną i niepowtarzalną królewnę...Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kopciuszek prawdziwy był z tej rameczki, ale miała duże szczęście, że trafiła w Twoje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to zawsze coś wymyślisz,piękna rameczka ci wyszła same cudeńka tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, co powiedzieć ! Jak dla mnie genialne...te kolory, super :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. co prawda nie jestem katoliczką i "święte obrazki" raczej nie w moim stylu to jednak sam pomysł i wykonanie po prostu świetne! ten błękit ze złotem wspaniałe połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczyć potencjał w takiej ramce to dopiero wyższa szkoła jazdy! Jak pięknie ją postarzyłaś, wydobyłaś z niej piękno, któego tam nawet przedtem nie było! Podziwiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrzydliwa....była- stała się pięknym ołtarzykiem:):):) Masz to coś w oku i łapce:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. NO masz ...znowu... dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie to wymyśliłaś,czasami coś pięknego mamy w zasięgu ręki wystarczy uruchomić wyobraźnię.Bardzo mi się podoba,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu potrafisz namieszać, cudnie przerobiłaś ramkę:))

    OdpowiedzUsuń
  16. JESTEM CZESTYM ALE CICHYM GOSCIEM U CIEBIE:KIEDYS ZAUROCZYLAS MNIE FALBANAMI I TAK ZOSTALAM TWOJA FANKA.BARDZO PODOBA MI SIE TWOJE INDYWIDUALNE PODEJSCIE DO MALOWANIA MEBLI.pozdrawiam Lucy z MANNHEIM

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piekna metamorfoza :) Kolor, troche złotka, wszystko pasuje do siebie idealnie :) a przedmiot sam w sobie niepozorny :) pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń
  18. Cat-arzyno, jestes prawdziwa CZARODZIEJKA!!!!
    Wspaniala metamorfoza, gratuluje!
    Od dzisiaj bedac w 'charity shop' bede starala sie patrzec na rzeczy Twoimi oczami ;-)

    Pozdrawiam
    A(polonia)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna przemiana, Kopciuszek powinien być zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy tworzysz:) U mnie własnie wyszło słonko, więc nie jest tak źle:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I znowu zrobilas cos z niczego! bardzo mi sie podoba taka rameczka.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  22. Wróżko Kochana - czarujesz tak pięknie ... no cuda ...CUDA !!!
    Miłego wieczoru Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ramka dostała drugie życie, ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwa czarodziejka z Ciebie ....Metamorfoza super.... Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  25. This is so very beautiful. LOVE it and I love your fantastic blog.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyszło! Jak zawsze z resztą :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja kreatywność nie zna granic!
    Piękna ta metamorfoza - ale to nie ja jedna stwierdziłam.
    Chciałabym jednak pochwalić Cię za coś jeszcze - za to jak piszesz: Nazwanie jej "Kopciuszkiem" to bardzo trafna analogia, a jeszcze bardziej urzekło mnie zdanie: "nigdy nie wiadomo czy zakurzona niepotrzebna nikomu lampa nie jest lampą Aladyna". Bardzo miło mi się tu do Cibie zagląda - patrzy i czyta ;)
    A co do słońca to promyczki, które tryskają zza tej okiennicy rekompensują jego brak ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś prawdziwą wróżką. Niepozorne przedmioty których dotkniesz jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki przemieniają się w dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Po prostu mistrzostwo:)Przepiękne:)Pozdrawiam ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyjątkowy masz talent: dojrzeć w w kopciuszku - księzniczkę :-) Brawo :-) Efekt końcowy: cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie to ujęłaś Kasiu! Rzeczywiście miałaś świetny pomysł. Teraz ramka jest bardzo stylowa. Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zadziwiająca przemiana - cudo!!! Pamiętam też dobrze Twój śliczny tryptyk:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie że możesz odnowić nie potrzebne już innych rzeczy , Ślicznie wyszła ramka , a może ołtarzyk ..

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze uważałam, ze najważniejszy jest ten moment, kiedy patrząc na kopciuszkowy przedmiot, wiesz, ze to tylko kwestia znalezienia w sobie wróżki:) reszta dzieje się sama.
    Nieszczęsne paskudełko z koszyka miało szczęście:)))
    Ściskam ,Kasiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniale, że dałaś jej nowe życie. Teraz i ja spróbuję na nieciekawe rzeczy spojrzeć jak na lampę Alladyna.
    Ramka z obrazkiem wygląda jak dawny ołtarzyk podróżny.

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh, przez chwilę obawiałam się, że wersja z Madonną to pierwotna wersja ;)
    Piękna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  37. A nie wyczarowałabyś tak słońca nad Berlinem, bo już z miesiąc się nie pokazało? udana metamorfoza, lubię ten szaro-turkusowy kolor, złoty tym bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowita metamorfosa! Wspanialy pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kasia Twoja wyobrażnia nie zna granic,tknęłaś w ramkę zupełnie nowe zycie ,jest sliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Metamorfoza jak najbardziej udana,efekt cudowny!
    Jak dobra wrozka zamienilas kopciuszka w piekna krolewne :o)
    Pieknego dnia zycze!
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna metamorfoza, fajny post.:)
    U mnie świeci od ranka i nastraja mnie wesoło.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobre masz oko, ujrzec piekno w nieciekawej ramce to jest wyczyn. Odczarowas ja, i to jak, teraz pieknie pasuje do Twojego domu.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  43. Mieć pomysł na coś -w tym tkwi siła!!i moc do działania.A ponadto w prostocie tkwi siła i czar!-u Ciebie znów te dewizy sprawdziły się.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaiste jesteś wróżką :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Droga wróżko!
    Piszę do Ciebie ten krótki list, gdyż w posiadaniu moim jest taka wielokrotnie naprawiana i przetwarzana przez różne osobistości ramka, na którą niestety nie mam jak na razie pomysłu.
    Czy byłabyś tak dobra i podzieliła się jakimiś pomysłami, co by to moje brzydkie kaczątko zamienić w łabędzia??. Zdjęcie mogę wysłać mailem.
    Pomóż proszę, nim kolejne gęsi się do niej dobiorą i przerobią na wieszak na klucze (co w sumie nie jest głupim pomysłem, ale mija się z obecnym przeznaczeniem owej ramki.
    Pozdrawiam
    Damia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wysyłaj to zdjęcie ,
      może pomogę albo zamiast wróżką zostanę gęsią ,
      co nie brzmi tak źle bo była też bajka o gęsi znoszącej złote jajka , hahaha:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  46. Dobrze,że są takie kosze i dobrze,że ktoś ma dar ,który przywraca je do świata cudowności.Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyszukałaś fantastyczne skarby :) I jak pięknie je przywróciłaś do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. a u nas słonko nie wychodzi nawet na momencik...:) ślicznie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ramka miała szczęście ,że ją dojrzałaś. Pięknie ją ozdobiłaś i dzięki temu dostała drugie życie :)
    Pozdrawiam i również życzę dużo słonka i ... kolejnych trafnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja chybabym nie ujrzała w tej ramce potencjału - niezłe masz oko, a metamorfoza jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń